background

Sunday, October 7, 2012

Howdy Howdy...

Jag är ju typ född att bo här i TX. I helgen var vi på en chili cook off. Så himla mycket cowboy över det hela. Jag har nog egentligen inget gemensamt med dessa människor (politik, kyrka osv osv) men alla är så himla trevliga, givmilda och hjälpsamma så jag tänker som att det är bra att få umgås lite med människor som man kanske annars inte skulle ge en chans. Vi hade ivarjefall jätte trevligt med chili, öl, country musik och stora pick up trucks.... Redneck all in!!

1 comment:

  1. Hahaha! Du ser lite malplacerad ut bara när man tittar på bilden. Men jag förstår att du trivs, dom är ju otroligt trevliga och gästvänliga. Det där med politik och religion kan man ju strunta i att prata om. En diskussion om dödsstraff kan man ju oxå spara till senare. ;) Härligt att du trivs och jag hoppas att vi kan komma o hälsa på Er inom en snar framtid! Ni är såklart alltid välkomna hit oxå!! Många kramar!

    ReplyDelete